Flesz Gwiazdy&Styl (dwutygodnik): Różnice pomiędzy wersjami

Z Baza horoskopów Polskiego Towarzystwa Astrologicznego
Skocz do: nawigacja, szukaj
Linia 14: Linia 14:
 
Dwutygodnik people Edipresse Polska “Flesz. Gwiazdy & Styl”, piszący o znanych ludziach i ich stylu. W pierwszej części pisma znajdują się newsy z życia gwiazd, a także dłuższe materiały i wywiady. Natomiast cześć o stylu prezentuje modę, urodę, kuchnię czy tematy zdrowotne przez pryzmat gwiazd. Połowa ta ma też charakter shoppingowy - materiałom towarzyszą prezentacje produktów nawiązujących do ich tematyki. [http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dwutygodnik-flesz-gwiazdy-styl-debiutuje-w-cenie-1-50-zl]
 
Dwutygodnik people Edipresse Polska “Flesz. Gwiazdy & Styl”, piszący o znanych ludziach i ich stylu. W pierwszej części pisma znajdują się newsy z życia gwiazd, a także dłuższe materiały i wywiady. Natomiast cześć o stylu prezentuje modę, urodę, kuchnię czy tematy zdrowotne przez pryzmat gwiazd. Połowa ta ma też charakter shoppingowy - materiałom towarzyszą prezentacje produktów nawiązujących do ich tematyki. [http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dwutygodnik-flesz-gwiazdy-styl-debiutuje-w-cenie-1-50-zl]
  
Pierwszy numer pisma liczy 124 strony, ukazał się w nakładzie 600 tys. egz. [http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/malgorzata-socha-reklamuje-flesza-wideo#]
+
Pierwszy numer pisma liczy 124 strony, ukazał się w nakładzie 600 tys. egz. “Flesz” kierowany jest do kobiet w wieku 18-49 lat, mieszkających w miastach. [http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/malgorzata-socha-reklamuje-flesza-wideo#].
  
Strona oficjalna: http://fleszstyle.pl/ .
+
Strona oficjalna: http://fleszstyle.pl/.
  
 
== Kluczowe wydarzenia ==
 
== Kluczowe wydarzenia ==
 
* 11 października 2011 - wystartowała kampania reklamowa nowego dwutygodnika people Edipresse Polska “Flesz. Gwiazdy & Styl”, który dziś zadebiutował na rynku. Twarzą tytułu została aktorka Małgorzata Socha, a budżet kampanii to prawie 7mln zł [http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/malgorzata-socha-reklamuje-flesza-wideo#]
 
* 11 października 2011 - wystartowała kampania reklamowa nowego dwutygodnika people Edipresse Polska “Flesz. Gwiazdy & Styl”, który dziś zadebiutował na rynku. Twarzą tytułu została aktorka Małgorzata Socha, a budżet kampanii to prawie 7mln zł [http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/malgorzata-socha-reklamuje-flesza-wideo#]
 
* dane za październik 2012 -  z pozycji lidera na trzecie miejsce spadł dwutygodnik „Flesz” (Edipresse Polska), który zanotował on w październiku ub.r. największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem aż 50,31 proc., a jego średni wynik sprzedażowy ukształtował się na poziomie 252 104 egz (za: wirtualnemedia.pl) [http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/magazyny-people-flesz-mocno-w-dol-gala-podwoila-sprzedaz]
 
* dane za październik 2012 -  z pozycji lidera na trzecie miejsce spadł dwutygodnik „Flesz” (Edipresse Polska), który zanotował on w październiku ub.r. największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem aż 50,31 proc., a jego średni wynik sprzedażowy ukształtował się na poziomie 252 104 egz (za: wirtualnemedia.pl) [http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/magazyny-people-flesz-mocno-w-dol-gala-podwoila-sprzedaz]
 +
* 8 kwietnia 2013 - Ewa Wojciechowska obejęła stanowisko szefa działu ''Życie Gwiazd'' w dwutygodniku "Flesz. Gwiazdy & Styl". Wcześniej Wojciechowska była redaktor naczelną serwisu Plejada.pl. [http://portalmedialny.pl/art/38188/ewa-wojciechowska-przechodzi-z-plejadypl-do-dwutygodnika-flesz-gwiazdy-styl.html]
 
   
 
   
 
== Źródło horoskopu ==
 
== Źródło horoskopu ==

Wersja z 16:10, 1 lip 2013

Dane Flesz Gwiazdy&Styl (dwutygodnik)
Data 10.10.2011, godz. 6:00 (symbolicznie)
Miejscowość Warszawa(52°13′N 21°00′E)
Strefa czasowa GMT +?
Słońce 17° Wagi
Księżyc 26° Ryb
Ascendent 8° Wagi
Horoskop wejścia do sprzedaży "Flesz Gwiazdy&Styl"

Opis

Dwutygodnik people Edipresse Polska “Flesz. Gwiazdy & Styl”, piszący o znanych ludziach i ich stylu. W pierwszej części pisma znajdują się newsy z życia gwiazd, a także dłuższe materiały i wywiady. Natomiast cześć o stylu prezentuje modę, urodę, kuchnię czy tematy zdrowotne przez pryzmat gwiazd. Połowa ta ma też charakter shoppingowy - materiałom towarzyszą prezentacje produktów nawiązujących do ich tematyki. [1]

Pierwszy numer pisma liczy 124 strony, ukazał się w nakładzie 600 tys. egz. “Flesz” kierowany jest do kobiet w wieku 18-49 lat, mieszkających w miastach. [2].

Strona oficjalna: http://fleszstyle.pl/.

Kluczowe wydarzenia

  • 11 października 2011 - wystartowała kampania reklamowa nowego dwutygodnika people Edipresse Polska “Flesz. Gwiazdy & Styl”, który dziś zadebiutował na rynku. Twarzą tytułu została aktorka Małgorzata Socha, a budżet kampanii to prawie 7mln zł [3]
  • dane za październik 2012 - z pozycji lidera na trzecie miejsce spadł dwutygodnik „Flesz” (Edipresse Polska), który zanotował on w październiku ub.r. największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem aż 50,31 proc., a jego średni wynik sprzedażowy ukształtował się na poziomie 252 104 egz (za: wirtualnemedia.pl) [4]
  • 8 kwietnia 2013 - Ewa Wojciechowska obejęła stanowisko szefa działu Życie Gwiazd w dwutygodniku "Flesz. Gwiazdy & Styl". Wcześniej Wojciechowska była redaktor naczelną serwisu Plejada.pl. [5]

Źródło horoskopu

Informację dostarczył Piotr Piotrowski

Nie znamy godziny oddania gazety w ręce pierwszych czytelników, dlatego przyjęliśmy godzinę szóstą rano, jako standardowo przyjętą dla rozpoczęcia pracy kiosków Ruchu.