Flesz Gwiazdy&Styl (dwutygodnik): Różnice pomiędzy wersjami

Z Baza horoskopów Polskiego Towarzystwa Astrologicznego
Skocz do: nawigacja, szukaj
 
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 3: Linia 3:
 
| data = 10.10.2011, godz. 6:00 (symbolicznie)
 
| data = 10.10.2011, godz. 6:00 (symbolicznie)
 
| miejsce = Warszawa(52°13′N 21°00′E)
 
| miejsce = Warszawa(52°13′N 21°00′E)
| strefa = GMT +?
+
| strefa = GMT + 2
 
| slonce = 17° Wagi
 
| slonce = 17° Wagi
 
| ksiezyc = 26° Ryb
 
| ksiezyc = 26° Ryb
| asc = Wagi
+
| asc = Wagi
 
}}
 
}}
  
Linia 12: Linia 12:
  
 
== Opis ==
 
== Opis ==
Dwutygodnik people Edipresse Polska “Flesz. Gwiazdy & Styl”, piszący o znanych ludziach i ich stylu. W pierwszej części pisma znajdują się newsy z życia gwiazd, a także dłuższe materiały i wywiady. Natomiast cześć o stylu prezentuje modę, urodę, kuchnię czy tematy zdrowotne przez pryzmat gwiazd. Połowa ta ma też charakter shoppingowy - materiałom towarzyszą prezentacje produktów nawiązujących do ich tematyki. [http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dwutygodnik-flesz-gwiazdy-styl-debiutuje-w-cenie-1-50-zl]. To pierwszy magazyn w segmencie people, który został stworzony według koncepcji 50/50 [http://portalmedialny.pl/art/38188/ewa-wojciechowska-przechodzi-z-plejadypl-do-dwutygodnika-flesz-gwiazdy-styl.html]
+
Dwutygodnik people Edipresse Polska “Flesz. Gwiazdy & Styl”, piszący o znanych ludziach i ich stylu. W pierwszej części pisma znajdują się newsy z życia gwiazd, a także dłuższe materiały i wywiady. Natomiast część o stylu prezentuje modę, urodę, kuchnię czy tematy zdrowotne przez pryzmat gwiazd. Połowa ta ma też charakter shoppingowy - materiałom towarzyszą prezentacje produktów nawiązujących do ich tematyki. [http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dwutygodnik-flesz-gwiazdy-styl-debiutuje-w-cenie-1-50-zl]. To pierwszy magazyn w segmencie people, który został stworzony według koncepcji 50/50 [http://portalmedialny.pl/art/38188/ewa-wojciechowska-przechodzi-z-plejadypl-do-dwutygodnika-flesz-gwiazdy-styl.html]
  
 
Pierwszy numer pisma liczy 124 strony, ukazał się w nakładzie 600 tys. egz. “Flesz” kierowany jest do kobiet w wieku 18-49 lat, mieszkających w miastach. [http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/malgorzata-socha-reklamuje-flesza-wideo#].  
 
Pierwszy numer pisma liczy 124 strony, ukazał się w nakładzie 600 tys. egz. “Flesz” kierowany jest do kobiet w wieku 18-49 lat, mieszkających w miastach. [http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/malgorzata-socha-reklamuje-flesza-wideo#].  
Linia 32: Linia 32:
 
[[Category:Księżyc 26° Ryb]]
 
[[Category:Księżyc 26° Ryb]]
 
[[Category:Ascendent w Wadze]]
 
[[Category:Ascendent w Wadze]]
 +
[[Category:Władca ASC na wygnaniu]]
 +
[[Category:Faza Księżyca: II kwadra]]
 +
[[Category:Gwiazdy stałe: Spika]]
 +
[[Category:Pierwsze stopnie znaku: Wenus]]
 +
[[Category:Aspekty: koniunkcja Słońce-Saturn]]
 +
[[Category:Alfabetyczny zbiór danych]]

Aktualna wersja na dzień 13:00, 10 kwi 2017

Dane Flesz Gwiazdy&Styl (dwutygodnik)
Data 10.10.2011, godz. 6:00 (symbolicznie)
Miejscowość Warszawa(52°13′N 21°00′E)
Strefa czasowa GMT + 2
Słońce 17° Wagi
Księżyc 26° Ryb
Ascendent 7° Wagi
Horoskop wejścia do sprzedaży "Flesz Gwiazdy&Styl"

Opis

Dwutygodnik people Edipresse Polska “Flesz. Gwiazdy & Styl”, piszący o znanych ludziach i ich stylu. W pierwszej części pisma znajdują się newsy z życia gwiazd, a także dłuższe materiały i wywiady. Natomiast część o stylu prezentuje modę, urodę, kuchnię czy tematy zdrowotne przez pryzmat gwiazd. Połowa ta ma też charakter shoppingowy - materiałom towarzyszą prezentacje produktów nawiązujących do ich tematyki. [1]. To pierwszy magazyn w segmencie people, który został stworzony według koncepcji 50/50 [2]

Pierwszy numer pisma liczy 124 strony, ukazał się w nakładzie 600 tys. egz. “Flesz” kierowany jest do kobiet w wieku 18-49 lat, mieszkających w miastach. [3].

Strona oficjalna: http://fleszstyle.pl/.

Kluczowe wydarzenia

  • 11 października 2011 - wystartowała kampania reklamowa nowego dwutygodnika people Edipresse Polska “Flesz. Gwiazdy & Styl”, który dziś zadebiutował na rynku. Twarzą tytułu została aktorka Małgorzata Socha, a budżet kampanii to prawie 7mln zł [4]
  • dane za październik 2012 - z pozycji lidera na trzecie miejsce spadł dwutygodnik „Flesz” (Edipresse Polska), który zanotował on w październiku ub.r. największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem aż 50,31 proc., a jego średni wynik sprzedażowy ukształtował się na poziomie 252 104 egz (za: wirtualnemedia.pl) [5]
  • 8 kwietnia 2013 - Ewa Wojciechowska obejęła stanowisko szefa działu Życie Gwiazd w dwutygodniku "Flesz. Gwiazdy & Styl". Wcześniej Wojciechowska była redaktor naczelną serwisu Plejada.pl. [6]

Źródło horoskopu

Informację dostarczył Piotr Piotrowski

Nie znamy godziny oddania gazety w ręce pierwszych czytelników, dlatego przyjęliśmy godzinę szóstą rano, jako standardowo przyjętą dla rozpoczęcia pracy kiosków Ruchu.