CD-Action (miesięcznik): Różnice pomiędzy wersjami

Z Baza horoskopów Polskiego Towarzystwa Astrologicznego
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Opis)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Infobox-Event-bezzdjecia
 
{{Infobox-Event-bezzdjecia
| dane = CD-Action
+
| dane = CD-Action (magazyn)
| data = 1.04.1996, godz. 6:00
+
| data = 1.04.1996, godz. 6:00 (symbolicznie)
 
| miejsce = Warszawa, Polska
 
| miejsce = Warszawa, Polska
 
| strefa = GMT+2
 
| strefa = GMT+2
Linia 21: Linia 21:
  
 
== Źródło horoskopu ==
 
== Źródło horoskopu ==
Informację o dacie wprowadzenia do sprzedaży na podstawie artykułów [http://natemat.pl/94701,cd-action-konczy-18-lat-to-polskie-pismo-ktore-zrobilo-swiatowa-kariere-dzis-jest-jednym-z-najlepszych-na-ziemi] [http://pl.wikipedia.org/wiki/CD-Action] dostarczył [[Kuba Ruszkowski]]. Godzina symboliczna.
+
Informację o dacie wprowadzenia do sprzedaży na podstawie artykułów [http://natemat.pl/94701,cd-action-konczy-18-lat-to-polskie-pismo-ktore-zrobilo-swiatowa-kariere-dzis-jest-jednym-z-najlepszych-na-ziemi] [http://pl.wikipedia.org/wiki/CD-Action] dostarczył [[Kuba Ruszkowski]].
  
 +
Nie znamy godziny oddania gazety w ręce pierwszych czytelników, dlatego uznaliśmy godzinę szóstą rano jako standardowo przyjętą dla rozpoczęcia pracy salonów prasowych.
  
  

Wersja z 19:41, 12 mar 2014

Dane CD-Action (magazyn)
Data 1.04.1996, godz. 6:00 (symbolicznie)
Miejscowość Warszawa, Polska
Strefa czasowa GMT+2
Słońce 12° Barana
Księżyc 9° Panny
Ascendent 2° Barana


Horoskop wprowadzenia do sprzedaży CD-Action


Opis

Polski magazyn poświęcony tematyce gier komputerowych. Ukazuje się on w cyklu niebędącym dokładnie miesięcznym, gdyż kolejne numery pisma ukazują się co 28 dni. W rezultacie corocznie wychodzi na rynek trzynaście numerów.

18 października 2005 nastąpiła próba wprowadzenia mutacji pisma na rynek czeski. Była ona jednak nieudana, ukazał się tylko jeden numer (wyłącznie w wersji DVD).

Szerzej o czasopiśmie i sukcesie, które odniosło na polskim rynku, można przeczytać w naTemat.pl.

Źródło horoskopu

Informację o dacie wprowadzenia do sprzedaży na podstawie artykułów [1] [2] dostarczył Kuba Ruszkowski.

Nie znamy godziny oddania gazety w ręce pierwszych czytelników, dlatego uznaliśmy godzinę szóstą rano jako standardowo przyjętą dla rozpoczęcia pracy salonów prasowych.